De siste ukene har vi sendt ut to kartlegginger: en kartlegging med spørsmål knyttet til utrulling av ny kundeløsning og tilsynsløsning og en kartlegging av kundeløsning for øvrig konsernvirksomhet. I tillegg har vi etterspurt representanter til Nettalliansens innovasjonsgruppe.
Klargjøring for utrulling av SyscoCEH og Cubit
Nettalliansen har anskaffet en ny kundeløsning og ny tilsynsløsning for nettselskapet. Knyttet til utrullingene av løsningene, trenger vi litt mer informasjon fra alle selskapene slik at prosessen vil bli så god og effektiv som mulig.
Fristen for svar var 8. september. Vi utvider nå fristen, og ber de selskap som ikke har svart om å svare innen 15. september.
Kartlegging av kundeløsning for øvrig konsernvirksomhet
Vi har nå anskaffet ny kundeløsning for nettvirksomheten. Denne undersøkelsen ble sendt ut i januar, og nå gjør vi en ny kartlegging for at dere skal få vite hva øvrige selskaper i alliansen gjør med hensyn til kundeløsning for annen virksomhet i konsernet. Vi deler svarene med alle selskapene.
Vi mangler fremdeles mange svar. Fristen er 14. september.
Representanter til innovasjonsgruppe
Vi trenger flere representanter til å delta i Nettalliansens innovasjonsgruppe. Les mer om innovasjonsarbeid i Nettalliansen her.