Vi informerte om felles kundeportal for Nettalliansen i februar. Arbeidsgruppen bestående av Enida, Etna Nett, Nettselskapet og Hallingdal Kraftnett har utarbeidet en standard mal som øvrige allianseselskap også kan ta i bruk.
Fordeler med felles kundeportal!
- Ditt selskap får alle henvendelser inn på ett sted
- Alle type henvendelser kan overføres til Powercatch som en arbeidsordre
- Henvendelsene blir tilgjengeliggjort på en oversiktlig måte for alle som skal ha innsyn
- Selskapet mottar mange færre henvendelser på telefon og e-post
- Hver henvendelse blir håndtert av den personen som best kan svare
- Alle henvendelser blir dokumentert
Henvendelsestyper
Det er etablert 5 standard hendelsestyper. (HAN-porten er kun en routing mot Min side). Nettkundene logger inn i portalen ved alle henvendelser utenom ved varsling.
Her ser dere antall henvendelser som har kommet inn til Hallingdal Kraftnett fra 1. februar og frem til i dag.
Med felles kundeportal får dere både en kundeportal som samler alle type henvendelser, samtidig som alle type henvendelser kan overføres til Powercatch som en arbeidsordre. Det er god fleksibilitet til å tilpasse standardisert portal til egne behov for egen kost. Som eksempel så ser Hallingdal Kraftnett på muligheten for å også inkludere henvendelser vedrørende abonnement.
Bestilling
Pris vil avhenge av hvilke systemer dere har i dag, som oppgis i bestillingsskjema. Bestillingen er uforpliktende til pris er fastsatt.
Bestill Kundeportal
For mer informasjon, ta kontakt med Erlend Eggen på mail eller 971 59 314.