Lokale koordinatorer og deltakere i brukerforum for kundeløsning har fått kalenderinnkallelse, denne kan gjerne videresendes internt til de som ønsker å delta. De som ikke har møtet i kalenderen, kan også delta ved å klikke på den aktuelle møtelinken på møtetidspunktet. Møtene ligger også i kalenderen her på samhandlingsnettet.
Det blir tatt opptak av alle kursene, som vil bli tilgjengeliggjort for dem som ikke kan stille direkte på kurs.
Kurs | Innhold | Tidspunkt | Teams |
Reskontro | Prosesser og reguleringsposter | 23. aug kl 9-11 | Møtelink |
Generelt rapportering | Forbruksavgift, Enova, strømstøtterapportering, GR25 avstemt mot regnskap | 23. aug kl 14-15 | Møtelink |
Kundevarsling | Inkl. kommunikasjonsoppsett (vurderes av systemeier) | 24. aug kl 9-10 | Møtelink |
Oppbygging system/kundeprosesser | Customer og Change. Fakturalinjer (ordrelinjer skal fases ut) | 6. sept kl 12-13 | Møtelink |
Rapporter | Kjøremønster og oppfølging. Mange rapporter som ikke brukes. Rapportering til regnskap. Feilhåndtering/oppfølging av avvik | 7. sept kl 12-13 | Møtelink |
Feilretting | Hva vi kan feilrette selv i Customer, Change og Elhub, inkl bruk av statuspanel. Feiloppfølging. | 7. sept kl 14-15 | Møtelink |
Følgende kurs vi også bli holdt, og vi informerer dere så fort dato og tidspunkt er satt:
- Integrasjon Powercatch: Quant, Customer: hvordan fungerer prosessen, hva oppdateres hvor?
- Rapportering eRapp: Rapporter som kjøres med lengre tidsintervall enn pr/mnd
- Elsmart: Hvordan fungerer prosessen og hva oppdateres hvor. Kjøres sammen med PC/ISCU/SSYS
- 3part og filflytting: Se sammenhenger, og hvordan vi sjekker Kredinor, Compello, GDP print m.fl.
- Aksess: Aksess-spørring