Oppfriskningskurs for kundeløsning

CGI holder nye kurs for opplæring i ny kundeløsning i uke 34 og 36. Her får du oversikt over de ulike kursene, samt dato, tidspunkt og link til møtene. 

Lokale koordinatorer og deltakere i brukerforum for kundeløsning har fått kalenderinnkallelse, denne kan gjerne videresendes internt til de som ønsker å delta. De som ikke har møtet i kalenderen, kan også delta ved å klikke på den aktuelle møtelinken på møtetidspunktet. Møtene ligger også i kalenderen her på samhandlingsnettet.

Det blir tatt opptak av alle kursene, som vil bli tilgjengeliggjort for dem som ikke kan stille direkte på kurs.

 

Kurs Innhold Tidspunkt Teams
Reskontro Prosesser og reguleringsposter 23. aug kl 9-11 Møtelink
Generelt rapportering Forbruksavgift, Enova, strømstøtterapportering, GR25 avstemt mot regnskap 23. aug kl 14-15 Møtelink
Kundevarsling Inkl. kommunikasjonsoppsett (vurderes av systemeier) 24. aug kl 9-10 Møtelink
Oppbygging system/kundeprosesser Customer og Change. Fakturalinjer (ordrelinjer skal fases ut) 6. sept kl 12-13 Møtelink
Rapporter Kjøremønster og oppfølging. Mange rapporter som ikke brukes. Rapportering til regnskap. Feilhåndtering/oppfølging av avvik 7. sept kl 12-13 Møtelink 
Feilretting Hva vi kan feilrette selv i Customer, Change og Elhub, inkl bruk av statuspanel. Feiloppfølging. 7. sept kl 14-15 Møtelink



Følgende kurs vi også bli holdt, og vi informerer dere så fort dato og tidspunkt er satt: 

  • Integrasjon Powercatch: Quant, Customer: hvordan fungerer prosessen, hva oppdateres hvor?
  • Rapportering eRapp: Rapporter som kjøres med lengre tidsintervall enn pr/mnd
  • Elsmart: Hvordan fungerer prosessen og hva oppdateres hvor. Kjøres sammen med PC/ISCU/SSYS
  • 3part og filflytting: Se sammenhenger, og hvordan vi sjekker Kredinor, Compello, GDP print m.fl.
  • Aksess: Aksess-spørring