Det var enighet blant deltakerne om at dette nettverket er viktig og nødvendig for å diskutere overordnede utfordringer og muligheter.
Det ble besluttet at neste nettverksmøte vil bli et fysisk møte, som vil bli avholdt på Gardermoen den 3. mars kl 09-16.
Vi har mottatt innspill til tema og videreformidler disse her:
- Presentasjon fra hvert selskap – daglig leder bruker ca 10 minutter på å presentere eget selskap og ambisjon med sitt eierskap i Nettalliansen.
- Utviklingen av Nettalliansen
- Tenke som ett stort selskap
- Status og mål med felles systemer
- Stordriftsfordeler
- Strategisk erfaringsutveksling
- Fremtidig organisering ift selskapsmessig skille
- Utfordringer i lederrollen – gjerne belyst med enkelte «case»
- Lønnsnivå
Møtetiden er satt kl 09.00 – 16.00 og dere disponerer tiden fritt slik dere ønsker. Det vil bli bestilt møterom og lunsj på hotell i nærheten av Gardermoen, nærmere info om hotell kommer så snart det er klart.
Kalenderinvitasjon er sendt ut til alle daglige ledere i Nettalliansen og vi har lagt til alle daglige ledere til i teamet «Rollenettverk for daglige ledere» i Teams. Her kan dere fritt diskutere og dele erfaringer, samt invitere til teams-møter.