Handlingsplanen er Nettalliansens styringsverktøy og vi trenger nå ressurser som kan sitte i handlingsplanutvalget (HPU) for å jobbe frem forslag til Handlingsplan 2020 (HP2020). HP2020 skal legges frem for beslutning på handlingsplaneiermøte i januar/februar 2020.
For å sikre at alle selskap har mulighet å involvere seg i prosessen sendes det ut årlig invitasjon til deltakelse i HPU. Ressurser som har deltatt i HPU tidligere og som ønsker å fortsette melder seg altså på nytt.
Meld inn ressurs her
Hvis ditt selskap har en ressurs som kan sitte i HPU - benytt dette skjemaet og send navn og kontaktinformasjon på ressurs. Frist: 19. september.
Krav og omfang til ressurs som bidrar i HPU
- Deltakere må ha beslutningsmyndighet og/eller delta i ledergruppen i eget selskap
- Tre fysiske heldagsmøter
- Forarbeid og etterarbeid til samtlige møter
Kort om HPU's oppgaver høst 2019
- Etablere felles forståelse for HPU's manda
- Behandle og prioritere prosjektidée
- Utarbeide forslag til HP og beslutningsunderlag for handlingsplaneiermøte i januar/februar 2020
Praktisk gjennomføring
- Skype-møter:
- Oppstartsmøte, Skype 17. oktober 2019
- Innstillingsdokument, Skype 30. januar 2020
- Fysiske møter:
- 24. oktober 2019 – gjennomgang av Kundeløsning
- 9. januar 2019 – gjennomgang resterende prosjekter
- 23. januar 2019 – innstilling resterende prosjekter
På forhånd takk for påmelding, vi ser frem til et viktig og godt samarbeid i HPU.