Vi opplever til tider at kanalene Nettalliansen har for å melde fra om feil i Bransjeløsningen ikke blir brukt. Vi vil derfor understreke hvor viktig det er å melde inn saker i riktig kanal, slik at de både blir registrert og kan bli løst på en god måte.
Disse kanalene skal benyttes:
Mpoint
Mpoint benyttes til:
- IT-drift
- arkivløsning
- nettaanalyse
- tilfeller hvor det er tvil om hvor du skal henvende deg
ERP
Xledgersupport – nettalliansen@aider.no. Du kan følge dine saker på https://aider.pureservice.com/ når du har opprettet bruker.
Kundeløsning
CGI sin serviceportal
Tilsynsløsning
Cubit sin serviceportal
Arbeidsordre og Kundeportal (JSM)
Embriq servicedesk
Kvalittetssystem
Avdelingsleder Leveranse i Netpower, Benedicte Kolstø Skar. Mail: benedicte@netpower.no. Telefon: 92 42 07 11.
Standardiserte nettsider
UX Designer i DayTwo, Wendy Miao. Mail: wendy@daytwo.no. Telefon: 93 80 70 80.
Denne oversikten ligger også på samhandlingsnettet, under Bransjeløsning og Melde inn saker.