Feilmeldinger og spørsmål

Vi ønsker at dere skal få rask og god hjelp når noe er uklart eller ikke fungerer som det skal. Derfor oppfordrer vi i første omgang å bruke de etablerte kanalene for spørsmål og feilmeldinger knyttet til bransjeløsningen.

Når saker meldes inn via riktig kontaktpunkt, sikrer vi både effektiv håndtering og bedre oversikt – og vi i administrasjonen kan bruke mer tid på felles utvikling og støtte til selskapene. 


Slik anbefaler vi at dere gå fram:

  1. Start med brukerforum eller Teams-kanal for den aktuelle løsningen – her kan dere få svar fra andre selskaper som mulig har samme utfordring.

  2. Gå videre til kontaktpunkt hos leverandør dersom dere ikke får svar i forumet, eller dersom det gjelder en sak som krever oppfølging.

👉 Full oversikt over kontaktpunktene finner dere her:
Innmelding av saker tilknyttet bransjeløsningen

 

Vi forstår at det noen ganger kan være vanskelig å vite hva som er riktig kontaktpunkt, spesielt når løsningene stadig blir mer integrerte. Er dere usikre, tar dere selvfølgelig kontakt med oss – vi hjelper dere gjerne videre.


Takk for at dere bidrar til effektiv samhandling og god flyt i fellesløsningene!