Brukerforumsdager 15.-16. mars blir digitalt

Den 15.-16. mars samler vi alle til digitale brukerforumsdager. Agendaen ser du her, meld deg på med en gang!

Vi samler alle til digitale brukerforumsdager for Synergi, Tilsyn, Kvalitet, Arkivløsning og Arbeidsordre. Det ble ikke nok påmeldte til fysisk samling, så vi tar det over Teams! Allerede påmeldte til fysisk samling må melde seg på, på nytt. 

Målsetning
På disse dagene skal vi dele erfaringer, utfordringer og muligheter knyttet til løsninger og prosesser i vår Bransjeløsning. Disse erfaringene vil bidra inn til Bransjerådet som skal sikre helheten i vår bransjeløsning. Bransjerådet
 i Nettalliansen består av systemeiere og ressurser fra administrasjonen.

Vi skal sikre at løsningene blir tatt i bruk på riktig måte, at det blir gitt nok opplæring, at du vet hvem du skal henvende deg til, hva som er beste praksis, om vi fanger vi opp alle utfordringene mm.

  

15. mars   16. mars  
09.00-10.30 Brukerforum Arbeidsordre 09.00-10.30 Brukerforum Tilsyn
10.30-12.00 Brukerforum Arkiv 10.30-12.00 Brukerforum Kvalitet
11.00-12.00 Lunsj 11.00-12.00 Lunsj
13.00-14.30 Brukerforum Synergi 13.00-15.00 Felles oppsummering fra hvert brukerforum

 

Hvert brukerforum har følgende agenda:

  • Velkommen 
  • Status ved systemeier 
  • Leverandøren presenterer 
  • Diskusjon utfordringer, forbedringer og muligheter


I oppsummeringen den 16. mars kl 13-15, vil fokuset vil være på helheten i Bransjeløsningen:

  • Informasjon om Bransjerådet - rolle og mandat
  • Systemeier for hvert brukerforum oppsummerer i 10 min
  • Felles diskusjon og input til Bransjerådet

 

Meld deg på det brukerforumet du vil delta på, så sender vi møteinnkallelse både til brukerforumet og til felles oppsummering den 16. mars kl 13-15. 

MELD DEG PÅ HER