Vi samler alle til digitale brukerforumsdager for Synergi, Tilsyn, Kvalitet, Arkivløsning og Arbeidsordre. Det ble ikke nok påmeldte til fysisk samling, så vi tar det over Teams! Allerede påmeldte til fysisk samling må melde seg på, på nytt.
Målsetning
På disse dagene skal vi dele erfaringer, utfordringer og muligheter knyttet til løsninger og prosesser i vår Bransjeløsning. Disse erfaringene vil bidra inn til Bransjerådet som skal sikre helheten i vår bransjeløsning. Bransjerådet i Nettalliansen består av systemeiere og ressurser fra administrasjonen.
Vi skal sikre at løsningene blir tatt i bruk på riktig måte, at det blir gitt nok opplæring, at du vet hvem du skal henvende deg til, hva som er beste praksis, om vi fanger vi opp alle utfordringene mm.
15. mars | 16. mars | ||
09.00-10.30 | Brukerforum Arbeidsordre | 09.00-10.30 | Brukerforum Tilsyn |
10.30-12.00 | Brukerforum Arkiv | 10.30-12.00 | Brukerforum Kvalitet |
11.00-12.00 | Lunsj | 11.00-12.00 | Lunsj |
13.00-14.30 | Brukerforum Synergi | 13.00-15.00 | Felles oppsummering fra hvert brukerforum |
Hvert brukerforum har følgende agenda:
- Velkommen
- Status ved systemeier
- Leverandøren presenterer
- Diskusjon utfordringer, forbedringer og muligheter
I oppsummeringen den 16. mars kl 13-15, vil fokuset vil være på helheten i Bransjeløsningen:
- Informasjon om Bransjerådet - rolle og mandat
- Systemeier for hvert brukerforum oppsummerer i 10 min
- Felles diskusjon og input til Bransjerådet
Meld deg på det brukerforumet du vil delta på, så sender vi møteinnkallelse både til brukerforumet og til felles oppsummering den 16. mars kl 13-15.