Denne informasjonen ble sendt til primærkontaktene i Nettalliansen torsdag 10. desember.
Prosjektet Standardisering av nettsider ble besluttet gjennomført i eiermøtet den 24. november, og er et prosjekt i handlingsplan 2021, del 1.
Det vi ønsker at arbeidsgruppen skal bidra med er:
- Deltakelse på ett møte rundt valg av leverandør/løsning
- Detaljering av rammeverk /oppsett av nettsidene, sammen med valgt leverandør
- Beslutte sider som kan være felles for alle selskap og som vil inngå i standard oppsett
- Utforme tekst til felles sider
Vi ønsker at representantene har en god forståelse for kunde- og informasjonsbehov, og vil bidra på vegne av alle selskapene i Nettalliansen.
Til de som har forslag til representanter fra eget selskap, vennligst send en mail til Anniken Pettersborg innen torsdag 17. desember. Vi tar sikte på å få valgt leverandør i løpet av de første ukene i januar.